Chirurgia

Chirurgiczne usuwanie zębów

W naszej klinice Biniek Clinic w Łodzi przeprowadzamy różnorodne zabiegi chirurgiczne w obrębie jamy ustnej, w tym nawet najbardziej skomplikowane ekstrakcje zębów.

Będąc w rękach naszych wprawnych lekarzy, nie trzeba się niczego obawiać. Dzięki ogromnej wiedzy, wieloletniej praktyce w dziedzinie chirurgii stomatologicznej oraz wykorzystywaniu najnowocześniejszego na rynku sprzętu nasi pacjenci mogą czuć się komfortowo i w pełni bezpieczni.

Ponadto w naszej klinice do każdego przypadku podchodzimy w indywidualny i kompleksowy sposób. Nasi pacjenci mogą liczyć na profesjonale i rzetelne podejście na każdym etapie – począwszy od przeprowadzenia badań, w tym wykonania tomografii i zdjęć, poprzez leczenie, a także ewentualną rekonwalescencję po zabiegu.

Ekstrakcja zębów bez bólu i chirurgiczne usuwanie ósemek

W naszym gabinecie przeprowadzamy ekstrakcje zębów bez bólu. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego znieczulenia zmniejszamy dyskomfort naszych pacjentów do minimum. Chirurgicznie usuwamy chore zęby niekwalifikujące się do leczenia, zęby złamane, pęknięte, odłamane, a także przeprowadzamy ekstrakcję ósemek problematycznych, w tym zatrzymanych zębów mądrości.

Piezochirurgia – zabiegi chirurgiczne bez bólu

W naszym gabinecie wykorzystujemy urządzenie do piezochirurgii, dzięki któremu nawet bardzo skomplikowane zabiegi chirurgiczne stają się praktycznie bezbolesne. Korzystamy z niego podczas zabiegów m.in. usunięcia zęba, czy zakładania implantów, gdyż zapewnia doskonałą widoczność pola zabiegowego. Dzięki wytwarzanym przez urządzenie do piezochirurgii ultradźwiękom o niskiej częstotliwości nasi dentyści mogą wykonać cięcia kości w bezpieczny i precyzyjny sposób bez uszkodzenia struktur otaczających, takich jak nerwy, błona śluzowa i naczynia. Pacjenci podczas zabiegu piezochirurgicznego nie odczuwają bólu, a dzięki uwalnianym podczas zabiegu cytokinów, przyśpieszony jest ich powrót do zdrowia.

Zarezerwuj wizytę

wpisz: rsru