Stomatologia zachowawcza

Stomatologia zachowawcza zwana również ogólną zapobiega rozwijaniu się choroby próchnicowej zębów poprzez profilaktykę przeciwpróchnicową, a także zastosowanie odpowiedniego leczenia w przypadku pojawienia się próchnicy lub jej objawów.

Profesjonalne i kompleksowe leczenie próchnicy

W ramach stomatologii zachowawczej w naszym gabinecie dentystycznym w Łodzi wykonujemy profesjonale zabiegi zachowawcze oraz przeprowadzamy leczenie zaatakowanych próchnicą twardych tkanek zębów. Leczymy zarówno drobne ubytki, jak i wykonujemy rozległe odbudowy kompozytowe zębów znacznie zniszczonych przez próchnicę, dzięki czemu nasi pacjenci mogą cieszyć się pięknym i zdrowym uśmiechem.

Do podstawowych zabiegów stomatologii ogólnej oferowanych w naszej klinice Biniek Clinic należą m.in.:

• badania kontrolne jamy ustnej i uzębienia,
  • diagnostyka i leczenie próchnicy oraz jej powikłań,
  • leczenie urazów i stanów pourazowych zębów stałych,
  • leczenie nadwrażliwości zębów oraz kieszeni dziąsłowych, w tym problemów z krwawieniem dziąseł,
  • pełna higienizacja zębów (fluoryzacja, skaling i piaskowanie, polerowanie itp.).

Leczenie próchnicy bez bólu w gabinecie Biniek Clinic

Stawiając na komfort naszych pacjentów, wszystkie wykonywane przez naszych dentystów zabiegi mogą być przeprowadzone w znieczuleniu nasiękowym, przewodowym, czy powierzchniowym. Dzięki zastosowaniu znieczulenia leczenie próchnicy zębów oraz pozostałe zabiegi stomatologii zachowawczej są całkowicie bezbolesne.

Zaawansowane techniki i metody leczenia próchnicy

W naszej klinice stomatologicznej stosujemy najnowocześniejsze materiały, techniki oraz narzędzia, umożliwiające nie tylko kompleksowe leczenie zębów zaatakowanych próchnicą, ale również pozwalające na zadbanie o ich aspekt wizualny. Leczymy próchnicę bez bólu i stawiamy na wysokiej jakości efekt estetyczny, wykorzystując przy wypełnieniach najwyższej klasy materiały kompozytowe.

Jako doświadczeni stomatolodzy, dokosnale zdajemy sobie sprawę, że każdy ząb jest inny, dlatego w indywidualny sposób podchodzimy do leczenia ubytków próchnicowych. Praca naszych dentystów to nie tylko wyleczenie zębów z próchnicy, ale również wypełnienie powstałych ubytków, tak aby, jak najlepiej odwzorować zarówno kolor, jak i kształt leczonego zęba. Dzięki ogromnemu doświadczeniu naszych dentystek, a także zastosowaniu nowoczesnych technik i wysokiej jakości materiałów kompozytowych, jesteśmy w stanie wyleczyć oraz zrekonstruować każdy ząb.

Zarezerwuj wizytę

wpisz: ztob